Älskade soool =)

Hej igen alla solstrålar,

imorse vakna jag med ett leende, solstrålarna stråla igenom springorna på persiennerna. Åhh så underbart, älskar solen. Njöt en stund i sängen med älsklingen och sedan var det snabba ryck till gymmet. Passet börja 10:30...fick med mig Diana också =)



Äntligen fick jag använda brillorna från New Yorker =)



Kom hem, duschade och fräscha till ansiktet. Underbart att träna på morgonen, speciellt när det är fint väder. Blir sååå mycket piggare.
Har fixat fram dagens outfit, slapp men ändå med lite stil, inför kvällen. Vi ska till ett reagge ställe, Klubb One Drops



Fodralklänning - Ginatricot 50kr på rean ;)
Blus - H&M 199kr
Conversen så klart
Tänkte ha på mig skinnjackan (Kenza) till detta, skit snyggt!

Hoppas ni får en underbar dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0