Beat på Neff

I lördags skulle jag ha tränat men fick en sån frunktansvärd urinvägsinfektion, hade glömt av hur jävla ont det gör när det kommer. Som tur har jag bigpack burk med tabletter som jag kan ta när det kommer. Har fått de pga att jag har det så ofta men fram till i lördags så var det nog ett halvår sedan jag hade det och den känslan försöker man verkligen förtränga.
Så min morgon var inte så underbar fast att solen var framme men tack o lov så försvann det samma dag. Jag och älsklingen fick gjort en del, tvättat och lite shopping medans tvätten torkade hehehe. Köpte ett jättefint skal på NetonNet, rosa såklart =) inga kläder tyvärr.

På kvällen bestämde vi oss för att gå ut och partaaa lite, vi var på Neff. Det stället ska man gå till om man är trött på alla andra ställen. Bra musik, lite äldre beats går alltid att dansa till. Skönt folk!
Förkrökis hos oss =)





Det blev en lyckad kväll med mycket shaky shake heheh...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0