Fredag 9/4

Hej svejs =)

Vilken urusel bloggare jag är hahahahahah. Ska uppdatera lite bakåt i tiden.
Helgen började med underbart väder. I fredags ville jag inte alls vara på jobbet =( eller jo om jag kunde ta med datorn ut heheh. Man blir på så bra humör fast man är assss trött. Efter jobbet åkte jag och fixade till Bettan heheh bilen måste ju också må bra, blev så fin. Tog ett litet kort när jag är på väg till biltvätten. Titta så soligt och fint det var, åhh längtar verkligen tills man kan ligga på stranden och sola =)



Älsklings solbrillorna är på =)
Sjalen är ny, köpten den på Lindex för 99kr. Lindex har verkligen förrändrats och fått in riktigt snygg stil på kläderna och riktigt bra priser. Kika om ni inte redan handlar där såklart =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0