Onsdag 14/4

Hej svejs i lingongskogen!

Igår var jag och fixa Bettan =) sååå mycket skönare att köra med sommardäcken på. Mycket snyggare också!
Sen efter det så var det dags för bodyattack, underbart. Fick tips om att ta en Celsius innan som både ger mig energi och hjälper till att bränna lite fler kalorier =) plus det viktigaste är att det finns inget socker eller sötningsmedel som typ arspartam. Heheheheh jag tränade hårt igår och ,förlåt mig, svettades som en gris. Sonia var också med och kämpade men var dock inte lika nöjd som jag på slutet. Alla har vi olika favoritpass =) I love it.



Fint väder idag igen, instängd på kontoret idag igen. Nu hade jag velat vara soppgumma =) och få vara ute i solen och in på kontoret igen när det blev dåligt väder haha. Jaja slutar tidigt iaf och kan sätta mig på balkongen och njuta av den, ska även försöka läsa färdigt Eclipse (3:e Twilight).

Dagens outfit:









Topp med puffärm - H&M 99kr
Jeansleggings med fickor - Kappahl 199kr
PUMPSEN - Bianco 200kr (rea)

Har lägtat så länge efter att få använda de nya pumpsen =) finaly...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0