Onsdag 7/4

Hej svejs!

Idag märkte jag att jag inte lagt in några inlägg sedan helgen...Oooops =)
Hoppas ni har haft en skön påsk iaf med mat och kärlek. Det har jag haft iaf med min älskling och min familj. Jag känner mig utvilad men tröttheten på morgonen försvinner aldrig ååhhh. Ser ut som ett vrak när jag kommer till jobbet och kommer nog ta mig f.. alltid göra det hahahah.

Något uppiggande är ju att jag har äntligen läst ut första Twilight boken. Ja, jag vet att jag läser långsamt men jag har inte hunnit sitta en hel dag med boken som vissa andra kan =) Har beställt hem alla böcker nu hehehe, hittade dem på cdon.se väldigt billiga, har ifs inte letat någon annanstans. Kanske finns ännu billigare, men jag fick iaf ge 336kr för alla fyra böckerna vilket jag tycker är billigt.

Nytt program på Bodyattacken =) var där igår och jäklar va kul det är. Man har roligt, svettas som en gris och har håll lite då o då heheh men efter känns det underbart. Kör Bodyattack två gånger i veckan men snart kommer mitt gym starta Zumbaklasser och då blir det fler träningspass i veckan, ska bli så roligt. För att vara exakt så startas klasserna from v.16






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0