Påskpynt =)

Hej!

Idag har varit en skön dag för det var sista arbetsdagen för denna veckan =) Underbart!
Påsk är det snart oxå, var hos Diana idag på en mysig liten påskpynts träff med portigisiska tjejmaffian heheh va tantigt det lät men mysigt var det iaf. Målade lite ägg och åt en massa gottis som vanligt. Åt jätte goda jordgubbar, första för i år, som Sara fixade till så fint med glass och smällt mörkchoklad över det hela. Jag är ju så kräsen och tråkig så det blev bara jordgubbarna heheh.
Hittade en fin bild på oss från förra året på min födelsedag



Sonia, jag, Sara & Diana - Mina pinglor



Dagens outfit





Svarta leggings - Ginatricot 199kr
Linne - H&M 70kr
Tröja - H&M 199kr
Blingarmband =) - Lindex ca. 50kr
Halsband - Miss Dee 399kr men fick den för 150kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0