Shopping =)

Hej svejs!

Det var ett tag sedan, hehe är lite dålig på att uppdatera under veckan.
Hoppas ni mår bra för det gör jag =) har nämligen shoppat lite och vem blir inte glad över att shoppa?? Började redan igår med att shoppa en topp och en ring på Lindex, love Lindex men det vet ni ju redan.





Topp - 99kr
Ring - 60kr tror jag



Möte Therese på stan idag för att umgås och "titta" lite, fan asså jag kan inte titta utan det finns alltid något jag "behöver" hahaha. Jaja iaf så gick vi runt och båda hittade grejer vi ville/behövde ha ;)
Hittade lite underkläder på hm, rean har börjat by the way, fortsatte sedan till Ginatricot där Therese hitta en jättefin ljus jeansjacka. Jag "behöver" också en jeansjacka. Får leta vidare...

Jag hittade lite mer grejer när jag och pluttan delade på oss. Hahahah gissa vart...LINDEX och H&M. hahahah jag är hopplös. Det blev ett par mörka jeansleggings och en vit blus. Vet ni vad kanske ointressant men jag fick fan på mig xs. Jäkla bra stretch i dessa leggings heheh.





Jeansleggings - Lindex 139kr (rea)
Blus - H&M 199kr

Åhh höll på att glömma att visa vad jag hittade precis innan shopping turen var slut =)




Visst är den gullig hahhaha...älskar Hello kitty

Sov gott goingar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0