Sola och läste halva =)

Som sagt så när jag kom hem igår från jobbet gick jag och satte mig på balkongen och solade en stund och sedan började jag på tredje boken...åhhh den är så bra, beroende framkallande.
Jag har fastnat mer för den här boken för att jag vet absolut inget om vad som ska hända. Dem första två har jag ju sett filmerna på och blev något segare att läsa hehehe. Sara avsljöde lite grejer om fjärde boken så nu vill jag verkligen läsa ut tredje så fort som möjligt. Jag är fruktansvärt otålig =)



Så skönt på balkongen, har solen hela em.



Gårdagens outfit =)
Som ni ser så gillar jag mycket svart & vitt...någon annan som gör det? Hahahahah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0