Tisdag 13/4

Solig dag idag också =)
Alla är på så mycket bättre humör när solen strålar så underbart. Vill som igår inte sitta inne på kontoret och blekna ännu mer än vad jag redan är heheh. Fick iaf lite fräknar från gårdagens lilla solning. Det känns som att solen är starkare nu än vad den är på sommaren. Man får lättare färg känns det som men vad vet jag hahaha jag kanske bara inbillar mig.
Hoppas ni får en underbar dag och ni som kan njuta av solen, sola gärna lite för mig med =)

Dagens black&white outfit =)



Jaaa jag har trekvarts leggings =)




Kommentarer
Postat av: Pluttunge

HAHA du är ju rolig solen är ju starkare på våren så du har alldelses rätt rumpestumpen! :)

2010-04-13 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0