2 dagar kvar =)

Äntligen...2 dagar kvar till semester hehehe.
Åhh jag längtar verkligen efter värmen, familjen, folket och det bästa BRÖLLOPET =) min älskade vän ska blir FRU Fragueiro...



Nu är jag på väg in i vecka 17...känner inget speciellt just nu =( man blir lite nojjig men ska inte tänka negativt, vilket man lätt gör. När jag tänker efter så ömmar brösten fortfarande och så börjar jag bli sugen på olika saker men inget speciellt än så länge. Läser lite här och där om hur man känner sig i vecka 16 och många känner som jag eller kände så här och allt visade sig vara bra. Sen kommer de andra med dem hemska upplevelserna...usch jag hoppas att allt är bra...ser ni hur knäpp man blir, man ska egentligen inte läsa om andras upplevelser.


Man ska tänka positivt, försöka iaf, och ta en dag i taget. Självklart blir man ledsen och kanske t o m helt förstörd men man får tänka att fostret mådde inte bra och helt enkelt ta nya tag.

Hoppas ni får en underbar dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0