Goo morron!

Idag var det en riktigt seg morgon...min kropp och min hjärna strejkade. Ville bara ligga kvar och sova vidare =)
Det roliga med graviditeten nu är att jag inte känner något och typ glömmer av att jag är gravid men så fort man kollar sig i spegeln så...heheh ja just det och myntet faller ner.

Idag blir första träningspasset på 2 månader =S inte bra men det är bara nu jag känner mig bättre. Det blir Bodypump, vilket är bra för ryggen och självklart för att behålla de små musklerna jag har kvar hahahaha. Fick med mig Diana min trogna träningspartner ;) Ska bli roligt att se när vi står bredvid muskelmamma som tar trippla vikter hehe...



Ha en underbar dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0