I'm back hehehe

Hejsan!

Sorry att jag inte har skrivit något på ett tag. Har nämligen väntat på att skriva om vad jag ska skriva om idag =) tills det var säkrare.
Jag är nu i vecka 14+0 idag =)...japp jag och älsklingen ska bli föräldrar om allt går som det ska såklart. Jag säger så hela tiden =).
Jag har bara mått illa de första månaderna men nu har det börjat släppa, och då menar jag bara mått illa inga spyor. Så jag har haft en ganska mild start =) Mina humörsvängningar är som de ska - upp & ner hehehe. Har gått upp tre kilo, så än så länge följer jag mönstret. Har inte fått någon större aptit, äter lite oftare men inte mkt. INGA CRAVINGS heller heheheh...inte än iaf.
Vi är så glada och längtar...om allt går bra så är det sagt att den kommer den 3 januari.

Första ultraljudet - vecka 10+2



Ähh...har svullnat lite här och där =)



Kommer att uppdatera lite oftare nu hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0