Onsdag 14/7

Hellu =)

Nu är det bara 1 vecka och 2 dagar kvar till semester ;) snacka om att räkna ner hahahaha, det gör väl alla när man väntar på något så underbart som semester.
Igår träffa jag lilla Carro och käka på "vårat" ställe =) thai/kina buffé, vilket jag inte borde ha gjort eftersom jag skulle träna Bodypump...
Jag kan säga så här...toa den sista kvarten, fy fan vad illa det var. Hheheheheh men jag hann med dem viktigaste delarna på kroppen ;)
Men tillbaka till att jag var med Carro igår och att vi käkade och tjötade. Det var tydligen inte bara jag som hade något att säga =) turen har äntligen vänt för henne; killen, kom in på kursen och lille katten hehehe. Grattis igen gumz!

Ja, ja får väl fortsätta jobba nu =(

Hoppas ni får en fortsatt bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0