Lunch & leta klänning =)

Mötte upp en av mina bästa vänner Sara efter jobbet idag, vi vela runt innan vi hitta stället vi skulle luncha på ment tillslut blev det Tintin som har den godaste kycklingen.
Sedan åkte vi till Ramona Design där Sara visa kläningen hon hittat till Dianas bröllop, den va jättefin och passade Sara perfekt =) Jag hittade oxå en skit snygg kornblå klänning med bling bling detaljer på axelbanden och under bysten. Blev förälskad men den kosta 5 papp =S så den kan man glömma.
Vet iaf vilken färg jag vill ha och vilken modell det ska vara på klänningen nu. Fick tyvärr inte ta några bilder på klänningarna. Hitta lite exempel på modellen och färgen. 



Åhh måste lägga mig, ska upp fem som vanligt. Längtar verkligen till helgen för att få sova ut och bara slappa med min älskling.
Har tagit fram kläder till imorgon för annars blir det stress, stress, stress. Tar en stund att bestämma vad jag ska ha på mig nämligen =) det är väl så för dem flesta. Här kommer morgondagens outfit om jag inte får för mig att ändra på något och om det inte regnar. Vita Converse när det är blött på gatorna är ingen bra idé.



Kofta från Lindex, Madonna linne från H&M, jeansleggings från Ginatricot, Kinza skinnjacka från Andreasssons päls & skinn och mina fina Converse.             




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0