Maffiga halsband och rosa väskor

Hej!

Jag har letat som en dåre efter stora maffiga halsband och rosa väskor. Har hittat några men har inte haft den där rikriga känslan som när man hittar en grej som man verkligen, VERKLIGEN vill HA =)
Är de någon som vet vart det kan finnas???




Kom på att jag hittade dessa två. Så fina, jag ville verkligen ha dessa men de är SLUT. Halsbandet är från forever21.com och väskan är från chique.se. Typiskt men, men får leta vidare.

New Yorker besök igen heheh. Hittade ett par ljusa slitna jeans som passade min kropp perfekt. Jag är fruktansvärt petig med jeans just för att jag inte gillar underdelen av min kropp. Därför måste jag alltid hitta plagg som kan dölja eller försöka göre den delen mer slimmad =)

Min Älskling har designat en ny logga till mig, jag har precis lagt upp den. Vad tycks?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0