Tisdag 30/3

God morgon!

Jag orkade inte skriva något på eftermiddagen igår, var så jäkla trött. Skulle ha tränat men jag hade varken ork eller kraft att ta mig dit. Men idag blir det andra bullar =) ska se om jag även får med mig min lilla Diana på Bodyattack, grym konditionsträning plus att man riktar in sig lite mer på sätesmuskeln (rumpisen), mage och armar. Älskar det!
Iaf så kom jag hem igår efter jobbet och började städa lite för det såg för jävligt ut. Handlade lite mat för kvällen också. Det blev "completos" mmm va gott, korv med bröd och med goooo avokadoröra på toppen.
Sedan la jag mig i soffan som vanligt och såg Remember Me, lipa som en unge på slutet, bara då förstod man titeln. Hur grym som helst, rekommenderar den absolut.
Lusläste sedan i Twilight och när jag läser den boken så hamnar jag i en liten bubbla. Jag hör inget annat hahaha, det ända som kan stoppa läsandet är när ögonlocken börjar falla ner.

IDAG är det den 30/3 och för 25 år sedan gifte sig mamma och pappa =) då låg även lilla jag i magen då heheh.
Espero que vivem muitos anos juntos e que são felizes para sempre!
Beijinhos =)


På tal om Portugal, vi ska på bröllop i Castelo Branco. Sedan efter det ska vi vara i Almada där pappa är uppvuxen och sedan ner till vackra Algarvekusten. Vi ska bo på Hotel Vau i Portimão. Ska visa lite bilder =)
Det var tre år sedan jag var i portugal så nu är det verkligen dags. Längtar oerhört mkt efter familjen, stranden och shoppingen såklart!



Almada Forum - Shoppingcenter öppet till 00:00 =)

Costa Da Caparica - Stranden jag har badat och solat på ända sedan jag var liten

Lissabon på andra sidan

Hotel Vau - Här ska vi bo till sommaren (Portimão) Algarve

Praia da Rocha - 300m från hotellet ligger denna strand, älskar vågor.
Längtar så så så mycket!



Kommentarer
Postat av: Anonym

i like

2010-03-31 @ 07:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0