Torsdag 25/3

Hej!

Vaknade imorse så jäkla trött och lagom pigg...NOT! Heheheh som vanligt ändrade jag lite på outfiten.
Ändra bara koftan och la till ett skärp =) 



Idag började utförsäljningen på Miss Dee, det blev en liten snabbvisit på lunchen och hittade faktiskt ett skitsnyggt halsband. Ska dit imon igen för att köpa ett likadant till mamsen, hon fick den där jag-vill-också-ha-den minen heheh. 
Efter jobbet åkte jag och fikade med Sanna och Tina med lilla Charlie, så söt. Vi var vi Eriksberg och promenerade lite. Åkte sedan hem till Sanna och slappade, fick låna dem 2 första Twilight böckerna =) underbart alla säger att böckerna är bättre än filmerna. Älskade filmerna så får väl se om jag blir lika nöjd.



Morgondagens outfit: 



Tunn kort jacka - H&M
Topp - H&M
Halsband - Miss Dee
Wrangler Jeans - JC
Converse - Intersport

Nää nu måste jag lägga mig...god natt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0