Blombud???

Hej mina solstrålar!

Idag fick jag blombud när jag var på jobbet...blev väldigt nyfiken. Öppnade och där var en jättefin blombuket och ett kort där någon hade skrivit på portugisiska och även en TRISS lott, vann inget hahah. Personen hade skrivit, på spanska/portugisiska, "Jag önskar dig tur i livet, pengar och kärlek, det som är viktigast..." typ. Jag blev ett STORT ????? fatta ingenting. Ringde direkt till blomsterbudet och frågade om man kunde få reda på vem som hade sänt dem. Men icke sa nicke, de måste fråga sändaren först om de får avslöja vem det är. Tjejen skulle ringa tillbaka....fortfarande inget samtal.
Blommorna är jättefina men jag HATAR när man inte skriver från vem de är, privat nummer, hatar allt sånt. Fruktansvärt frustrerande...om det skulle hända igen så slänger jag dem DIREKT!



Finns det inget annat sätt att få reda på sånt????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0