Haft för mycket att tänka på...

Hej svejs!

Snart en vecka sedan jag skrev...sorry men jag har haft en del att tänka på och göra. Berättar längre fram om allt går bra =) Jag sitter på jobbet och tjänar lite xtra cash heheh alltid bra, jobbar hellre än att vara ledig en dag mitt i veckan. Det tycker inte min lille älskling som ligger säkert hemma och snarkar =)

Fick hem ett brev igår från Hökerum bygg och där fick ja goda men lite stressiga nyheter, byggnationen har gått fortare än förväntat att inflyttningen blir någon gång i mitten av december =S stress. Måste hinna betala klart till pappa och måste börja tänka på vad som ska säljas och köpas. Hahhahaah stressar alltid upp mig för tidigt men men sådan är jag. Allt ordnar sig till slut.

Idag ska vi fira min älskade lilla fjortis kusin som fyllde 14 år igår =) kalas är alltid roligt.
Hoppas att ni har haft det bra och får en skön Kristi Himmelsfärds dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0