HEJ =S

Ehhh jaaaa det var ju ett tag sen jag skrev här hahahaha.
Hoppas att ni mår bra =) Fyllde 25 år igår och fick en massa gratulationer av nära och kära.
Fick ett par jätte fina skin stövlar och en leopard klänning av Antonios mamma och av älsklingen fick jag äntligen mitt Nintendo DSI som jag önskat mig =) och ett Super Mario spel hehehe. Den åker fram så fort jag är rastlös!
Mamsen och papsen gav mig en ny epilator.
Idag kommer familjen hem till oss på ett litet kalas och fira lilla jag.
Imorgon så blir det middag på La Gondola med portugisiska gänget =) mmm ska bli gott och trevligt att träffa alla igen =)






NU MÅSTE JAG BERÄTTA FÖR ER SOM INTE VET....ATT MIN LILLA BEBIS HAR BÖRJAT SPARKA =)
Åhh det är så skönt att veta att hon/han är där inne och tränar upp sina små ben och armar hehehe. Har fått en riktigt fin mage och inga bristning än så länge. Enligt mamma och Antonio iaf, jag ser ju fan inte längre hahahaha.
Jag är nu i vecka 22+5 (23) och hon/han har rört sig konstant i snart tre veckor. Jätte mysigt ska ni veta!
Ungefär så här stor är våran lilla älskling nu...



Ha en underbar dag och nu ska jag försöka uppdatera varje dag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0